CORPORATE PR

INTERNAL PR

BRAND PR

MEDIA RELATIONS

E-PR

BRAND PR

CORPORATE PR

Istotną kwestią dla każdego podmiotu jest wizerunek firmy. Pozytywny obraz jest kluczowym elementem zapewnienia odpowiedniej reputacji przedsiębiorstwa. W ramach CORPORATE PR zapewniamy długofalowe strategie budowania i podtrzymywania korzystnych relacji pomiędzy firmą i jej otoczeniem. Odpowiadamy za: relacje z mediami, komunikację kryzysową (gwarantujemy odpowiednie zabezpieczenia m.in. poprzez wcześniejsze zaplanowane aktywności, niedopuszczające do kryzysu czy zminimalizowania jego skutków), szkolenia medialne, komunikację wewnętrzną, relacje z organizacjami pozarządowymi i liderami opinii, organami administracji państwowej i samorządowej, działania i strategie sponsoringowe oraz koncepcje i realizacje działań CSR.

  • Relacje z mediami
  • Komunikacja kryzysowa
  • Szkolenia medialne
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Relacje z organizacjami pozarządowymi i liderami opinii
  • Relacje z organami administracji państwowej i samorządowej
  • Zarządzanie marką korporacyjną
  • Sponsoring i strategie sponsoringowe
  • Koncepcje i realizacja działań CSR

Internal PR

Silne filary firmy, to zdrowe „wnętrze” każdej instytucji. Odpowiednio zaplanowana strategia, oparta na dialogu komunikacja skierowana do „środowiska wewnętrznego” procentuje zwiększeniem zaangażowania i poprawą motywacji pracowników, buduje grono wiarygodnych ambasadorów przedsiębiorstwa. W ramach INTERNAL PR oferujemy optymalne dopasowanie wachlarza działań do specyfiki i potrzeb każdego Klienta. Projektujemy i wdrażamy strategię komunikacji wewnętrznej, wydarzenia specjalne dla firm i organizacji (team building, imprezy motywacyjne, integracyjne, warsztaty i szkolenia tematyczne) Dodatkowo również dbamy o relacje firmy z kluczowymi kooperantami w ramach realizowanych incentive event.

  • Strategie oraz zarządzanie działaniami komunikacji wewnętrznej
  • Wydarzenia specjalne dla firm – projekowanie oraz organizacja (team building, imprezy motywacyjne, integracyjne, warsztaty i szkolenia tematyczne)
  • Incentive event

BRAND PR

Zbudowanie zaufania, komunikacja benefitów marki a przede wszystkim sprawienie, że konsumenci wybiorą produkt Klienta z grona konkurencyjnych produktów i staną się lojalnymi użytkownikami stanowi podstawę działań komunikacyjnych. Wypracowane na bazie wieloletniego doświadczenia odpowiednie narzędzia pozwalają nam na skuteczną realizację zaplanowanych działań BRAND PR. Do obszaru naszych kompetencji zaliczamy: stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, wprowadzenie na rynek nowych marek, produktów i usług, zarządzanie zmianą w obrębie marki, pozycjonowanie i repozycjonowanie, tworzenie referencji dla marek, strategie zaangażowania marki w projekty specjalne czy uczestnictwo marki w wydarzeniach specjalnych, festiwalach, pokazach, kongresach (stoiska promocyjne), etc.

Zajmujemy się projektowaniem kampanii edukacyjnych, realizacją koncepcji, edukacją w obszarze ochrony zdrowia (w tym opracowaniem materiałów drukowanych, portali internetowych, narzędzi interaktywnych, etc.), mierzeniem ich efektywność. W obszarze healthcare communications wdrożenie kampanii poprzedzamy wnikliwą analizą i strategicznym planowaniem, odpowiadamy za monitoring działań niepożądanych. Dodatkowo współpracujemy z Key Opnion Leaders, NGO’s, PAG’s. Odpowiadamy za adaptację i wdrożenie komunikacji globalnej. Organizujemy panele eksperckie, aranżujemy publikacje w mediach specjalistycznych.

  • Tworzenie i wdrożenie strategii komunikacji
  • Wprowadzanie na rynek nowych marek, produktów i usług
  • Zarządzanie zmianą w obrębie marki, pozycjonowanie i repozycjonowanie
  • Tworzenie referencji dla marek
  • Strategie zaangażowania marki w projekty specjalne czy uczestnictwo marki w wydarzeniach specjalnych, festiwalach, pokazach, kongresach (stoiska promocyjne), etc.

MEDIA RELATIONS

Jeden z elementów komunikacji, który za główny cel obiera utrzymanie poprawnych relacji z mediami niezależnie od postawionego celu aktywności komunikacyjnych (marka, firma, usługa, problem) to MEDIA RELATIONS. Długoletnie doświadczenie pozwoliło wypracować efektywną nić współpracy z dziennikarzami. Nawiązane stosunki gwarantują efektywny respons medialny. W ramach działań odpowiadamy również za konferencje i inne wydarzenia medialne – kongresy, warsztaty, gale, prezentacje.

  • Stała współpraca z mediami
  • Organizacja konferencji i innych wydarzeń medialnych – kongresy, warsztaty, gale, prezentacje.
  • Projektowanie kampanii edukacyjnych, realizacja koncepcji, edukacją w obszarze ochrony zdrowia (w tym opracowaniem materiałów drukowanych, portali internetowych, narzędzi interaktywnych, etc.), mierzenie ich efektywność. W obszarze healthcare communications wdrożenie kampanii poprzedzone analizą i strategicznym planowaniem, odpowiadamy za monitoring działań niepożądanych. Współpraca z Key Opnion Leaders, NGO’s, PAG’s. Adaptacja i wdrożenie komunikacji globalnej. Organizacja paneli eksperckich, aranżacja publikacji w mediach specjalistycznych.

E-PR

Interaktywne aktywności są współcześnie nierozerwalnym elementem prowadzonych działań PR, niezależnie od charakteru realizowanego dla Klienta wsparcia. Posiadane kompetencje e-PR pozwalają nam je odpowiednio zbudować i efektywnie zaimplementować. Tworzymy plany komunikacji w Internecie i relacje z mediami społecznościowym, e-branding.

  • Plany komunikacji w Internecie
  • Relacje z mediami społecznościowym
  • E-branding.

EVENTY

Dla Klientów niezależnie, w jakim obszarze się specjalizują realizujemy EVENTY – od koncepcji do wdrożenia pomysłu, adaptujemy globalne rozwiązania. Specjalizujemy się w pełnym przygotowaniu oprawy wydarzenia – scenografia, muzyka, działania specjalne, prezentacje, zapewnienie obecności i opieka nad celebrytami (zagraniczni, lokalni), dokumentacja (foto, video, live streaming), etc.

  • Koncepcje i wdrożenia pomysłu, adaptacja globalnych rozwiązań
  • Przygotowanie oprawy wydarzenia – scenografia, muzyka, działania specjalne, prezentacje
  • Zapewnienie obecności i opieka nad celebrytami (zagraniczni, lokalni)
  • Dokumentacja (foto, video, live streaming), etc.