klienci_flywheel_0029

„Profesjonalizm i pełne zaangażowanie – tak najkrócej można podsumować działania agencji Flywheel PR. (…) Niezmiennie pozostajemy pod wrażeniem kreatywności i sprawności w realizowaniu pomysłów. Przy tym mamy poczucie, że wszystkie działania są bardzo dobrze dostosowane do naszych potrzeb.”

„Przygotowując eventy agencja Flywheel wykazała się dużą elastycznością, kreatywnością, otwartością na różnego rodzaju pomysły oraz profesjonalizmem.”

„Przygotowując eventy agencja Flywheel wykazała się dużą elastycznością, kreatywnością, otwartością na różnego rodzaju pomysły oraz profesjonalizmem.”

klienci_flywheel_0001

„Osoby pracujące w agencji Flywheel PR są bardzo elastyczne, silnie zmotywowane i samodzielne. W wielu sytuacjach biorą na siebie całkowitą odpowiedzialność za projekty i w ogromnym stopniu ułatwiają pracę osób z działu marketingu.”

„Opieka, jaką byliśmy w tym czasie otoczeni wraz z gośćmi konferencji i naszymi ekspertami, dała nam duże poczucie bezpieczeństwa. Cała akcja zakończyła się sukcesem, również dzięki udziałowi i pracy Flywheel PR.”

„Długoletnie doświadczenie pracowników firmy w zakresie Public Relations, ich entuzjazm i otwarte podejście do wykonywanych zadań sprawił, że chętnie podejmiemy współpracę z agencją w przyszłości.”

„Agencja poza bardzo dobrą organizacją śniadania prasowego pozostaje w stałym kontakcie ze środowiskiem dziennikarzy oraz wykazuje dużą inicjatywę w proponowaniu szeregu dodatkowych aktywności wspierających markę.”

„Poświadczam, że firma Flywheel Public Relations wykonuje w okresie od września 2012 do chwili obecnej kampanię edukacyjno-informacyjną w tematyce mukowiscydozy pt. „Mukolife”.Dotychczas wykonane usługi wykonane były należycie.”

„Frma Flywheel Public Relations wykonała w sierpniu 2012 r. na rzecz Viacom International Media Networks usługę eventową „Pożegnanie lata z MTV” dedykowaną około 2 000 osobom. Usługa została wykonana należycie.”