IS

Iwona Siwek

MANAGING DIRECTOR

mobile: +48 692 872 067

e-mail: iwona.s@flywheel.pl

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji projektów z obszaru healthcare, beauty oraz entertainment. Zarządzała również zespołem prowadzącym projekty w branży sportowej oraz FMCG.

Zaangażowana była m.in. w realizację działań public relations dla firm takich jak – Adamed (lobbing, corporate PR, programy edukacyjno – informacyjne Serce na nowo, Głęboki Oddech, Odnaleźć siebie, działania dla departamentu R&D), Adamed Consumer Healthcare (wprowadzenie nowej marki dermokosmetyków, praca na rzecz suplementów diety), Zentiva (program edukacyjno – informacyjny Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenia), Fresenius Kabi Polska (działania korporacyjne), Teva (wprowadzenie nowego leku Rx), Organizacja Polskich Dystrybutorów Farmaceutycznych.

Jako lider zespołu Flywheel PR realizowała projekty komunikacyjne dla Reckitt Benckiser (wprowadzenie na rynek nowego leku OTC, organizacja udziału marki w kongresach oraz konferencjach naukowych; praca na rzecz środków biobójczych), Sanofi-Aventis (działania CSR – projekt Obudźmy się do działania), Produkt Roku, Football Business Conference, Zina, Nycomed (działania korporacyjne), Citron Travel, Nycomed, Nowa Era, Adamed Consumer Healthcare (dermokosmetyki leki OTC, suplementy diety), Call2Action, Boehringer Ingelheim, Galderma, Lotos Oil (konkursy). Stale współpracuje z Lek-Am (działania w sieci na rzecz suplementów diety), Universal Networks International, Polpharma (kampania informacyjno-edukacyjna Przygotuj się na wstrząs!), Viacom International Media Networks (dwudziestolecie serialu „Przyjaciele” dla kanału Comedy Central; działania korporacyjne; działania B2B), Takeda, Roche.

Iwona jest absolwentką Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych UKSW ze specjalizacją marketing polityczny. We Flywheel PR odpowiedzialna jest za działania new business, koncepcje i nadzór nad bieżącą realizacją projektów.

Współwłaścicielka firmy Flywheel PR.

EMC

EWA MARCZYK-CHŁOPECKA

MANAGING DIRECTOR

mobile: +48 506 155 101

e-mail: ewa.m@flywheel.pl

Zarządzała działem obsługującym klientów z sektora farmaceutycznego w agencji On Board PR. Jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing, London School of Public Relations oraz Zarządzania Projektami na SGH. Z branżą public relations związana od 2005 roku. Realizowała strategie komunikacyjne dla klientów branży medycznej, FMCG oraz sportowej.

Współpracowała z takimi podmiotami jak Zentiva Grupa Sanofi-Aventis, Adamed, Adamed CH, Fresenius Kabi Polska, Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, Blau Farma, UCB Pharma oraz Unilever, Grupa Żywiec. W ramach Flywheel PR nadzoruje projekty dla: Lek-Am, Boehringer Ingelheim, Galderma, Reckitt Benckiser, Adamed CH, FBC, Zina, Nycomed, Sanofi-Aventis, Sandoz, Lotos Oil, Braster, Citron Travel, Nowa Era, Bracco.

We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła szereg projektów w obszarze zdrowia: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne – Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii Odnaleźć siebie, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne – Serce na nowo, Polskie Towarzystwo Epileptologiczne – Pomagaj bez obaw, Klinika Zaburzeń Snu – Dobrze śpij-aktywnie żyj, Unia Farmaceutów – Właścicieli Aptek – Bezpieczne stosowanie leków. Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Corporate/Organizational Communication.

Prowadziła szkolenia dla przedstawicieli branży medycznej w ramach Centrum Kreowania Liderów.

W ramach Flywheel PR odpowiada za działania new business oraz nadzoruje realizację prowadzonych projektów.

Współwłaścicielka firmy Flywheel PR.

MG

MARTA GÜR

SENIOR COMMUNICATIONS SPECIALIST

mobile: +48 512 600 646

e-mail: marta.g@flywheel.pl

Specjalizuje się w realizacji projektów PR z dziedziny healthcare. Prowadziła projekty komunikacyjne dla takich klientów jak: Roche Polska (projekt edukacyjno-informacyjny Mukolife); Reckitt Benckiser (wprowadzenie na rynek nowego leku OTC, działania komunikacyjne dla leków OTC); Boehringer Ingelheim (działania komunikacyjne dla leków OTC), Acelis Pharma (wprowadzenie na rynek nowych suplementów diety); Bracco Polska (działania korporacyjne); Nycomed, Takeda (działania korporacyjne); Lek-Am (działania komunikacyjne dla suplementów diety); Fundacja MITO (program edukacyjno-informacyjny „Jak nie być jedną nogą w grobie”; Adamed Consumer Healthcare (praca na rzecz suplementów diety); Zentiva (program edukacyjno – informacyjny „Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenia”). Ostatnia kampnia została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii Corporate Communication oraz uznana za jedną z 50 najlepszych kampanii w konkursie Magellan Award 2009, organizowanego przez League of American Communications Professionals (LACP). Doświadczenie z obszaru CSR doskonaliła w ramach realizacji projektów komunikacyjnych dla Bayer Schering Pharma. Brała udział w projekcie „Obudźmy się do działania” realizowanym na rzecz Sanofi-Aventis.

Realizowała również działania z obszaru: beauty, FMCG oraz branży sportowej dla: Citron Travel (budowanie wizerunku firmy); Perfumeria Mon Credo (budowanie wizerunku firmy); Galderma (działania komunikacyjne dla nowych produktów); Call2Action (komunikacja korporacyjna), Zina, Football Business Conference, Pracownia LalaLuna.

Warsztat dziennikarski doskonaliła pracując w redakcji TVN24.pl. Jest magistrem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończyła także studia w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkole Promocji.

MM

MARTYNA MAŃKOWSKA

COMMUNICATIONS & EVENTS SPECIALIST

mobile: +48 669 291 000

e-mail: martyna.m@flywheel.pl

Zarządzała zespołem realizującym projekty głównie w obszarze FMCG. Jest absolwentką Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych UKSW ze specjalizacją marketing polityczny. Od ponad 4 lat zaangażowana w realizację projektów promocyjnych w zakresie field marketing.

Obsługiwała firmy, takie jak – Pepsico (degustacje Lays, Lipton, produkcja materiałów promocyjnych), Lotte Wedel (brand eventy, mystery shopper, degustacje i animacje), Maspex, Ferrero (degustacje, samplingi, konkursy, brand events), Danone (samplingi, degustacje, produkcja materiałów promocyjnych), Bacardi-Martini (degustacje), Philip Morris Polska (outsourcing sprzedaży), Atlas (incentive events), CEDC, Stock, Ambra, Procter&Gamble (samplingi, demopokazy), Nestle, Maspex, Tata Global Beverages Polska, Marks&Spencer (brand events, street marketing), TESCO Polska (otwarcia nowych sklepów), Mead Johnson Nutrition (doradztwo i konsultacje w punktach sprzedaży), Spectrum Brands (Remington), PZ Cussons (samplingi), Animex, Zielona Budka, Lotus Bakeries, Candy King, Cyfrowy Polsat, Warner Bros (brand events), Curver, Farmio, Sybil Maximus.

W ramach Flywheel PR odpowiedzialna za działania dla: Universal Networks International (event E! Pop of culture), Mercedes-Benz Motors, Polpharma (Kampania „Przygotuj się na wstrząs” – udział w kongresach, konferencjach naukowych i piknikach), OTCF – marka 4F, Hertz Systems.

fot2

EWELINA WIŚNIEWSKA

SENIOR COMMUNICATION SPECIALIST

mobile: +48 519 520 295

e-mail: ewelina.w@flywheel.pl

Specjalizuje się w tworzeniu strategii i realizacji działań public relations w obszarze projektów telewizyjnych. Przez siedem lat zdobywała wiedzę i doskonaliła umiejętności, pracując dla Telewizji TVN., Opracowywała i wdrażała strategie komunikacyjne dla projektów TVN, budowała relacje z mediami, pozyskiwała partnerów medialnych w obszarze realizowanych działań oraz inicjowała i przeprowadzała procedury związane z product placement, kreowała wizerunek gwiazd. Odpowiadała za działania PR m.in. dla takich programów, jak: „Taniec z Gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”, „Ugotowani”, „Mamy Cię!” oraz seriali: „Na Wspólnej”, „Niania”, „Julia”, „Układ warszawski”, „Sama słodycz”, „Szpital” i „Szkoła”. Opracowywała i wdrażała strategię komunikacyjną dla cyklu filmów telewizyjnych TVN – „Prawdzie historie”, a także realizowała działania PR dla filmów kinowych, takich jak: „Nad życie”, „Oszukane” i „Mój biegun”. W trakcie swojej siedmioletniej pracy w zespole PR TVN organizowała konferencje prasowe, press junkety, wizyty mediów na planach zdjęciowych oraz współorganizowała premiery filmów kinowych.

Współpracowała z producentami, aktorami i celebrytami, aktywnie włączając ich w działania komunikacyjne.Posiada również  doświadczenie w pracy z mediami podczas festiwali muzycznych.
Zanim związała się z branżą PR, pracowała w mediach, jako dziennikarz. Związana była z redakcją portalu Interia.pl, gdzie współtworzyła Zespół Interia.TV (Wydawnictwo Bauer). Swoje pierwsze dziennikarskie szlify zdobywała, pracując w redakcji ogólnopolskiego tygodnika informacyjno-rozrywkowego „Dzień Dobry” (DD Media).
Jest Absolwentką dziennikarstwa w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

W ramach indywidualnego toku studiów ukończyła również Specjalność Specjalizację Public Relations w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.